۸ راه فروشندگان محتوا می توانند تبلیغات چند محصولی در Facebook را هک کنند

ترفندی که بیشتر بازاریابان محتوا از دست می دهند

ایجاد محتوای عالی نیمه اول موفقیت در بازاریابی محتوا است. دریافت محتوای با کیفیت توسط مخاطبان مرتبط ، نیمه دوم موفقیت نادیده گرفته شده است. فیس بوک می تواند بهترین دوست یک برای این چالش باشد. برای دسترسی ، ارتباط و پتانسیل تقویت ، فیس بوک بی نظیر است.

بازاریابی محتوا

     

  1. دستیابی: ۱ در ۶ دقیقه موبایل در سیاره زمین کسی است که در فیس بوک چیزی می خواند.
  2. موبایل

     

  3. ارتباط: فیس بوک یک ماشین کم هدف و علاقه هدف نمایشی است. هیچ رسانه آنلاین یا آفلاین وجود ندارد که به اندازه علاقه آبدار و اطلاعات جمعیتی در مخاطبان خود داشته باشد و قطعاً هیچ رسانه ای به تبلیغ کنندگان اجازه نداده است تا از این اطلاعات به همان اندازه که فیس بوک استفاده می کند استفاده کنند.
  4.  

  5. تقویت: Facebook به معنای واقعی کلمه برای تشویق اشتراک گذاری ساخته شده است. در اینجا ۱۰ کلمه اول از بیانیه ماموریت خود آورده شده است: “ماموریت فیس بوک این است که به مردم قدرت به اشتراک گذاشتن …” ، بس گفت: “

به دلیل این سه حقیقت بازاریابی دیجیتال ، اگر یک تبلیغات تبلیغاتی مبلغی را * * * * * درست در فیس بوک دریافت کند ، در حال حاضر نبرد چشم و تقویت تقویت می شود.

دیجیتال

به همین دلیل بسیار مهم است که بازاریابان محتوا از نزدیک به نوآوری های تبلیغاتی در فیس بوک توجه کنند و روش های جدید و خلاقانه ای را برای استفاده از آنها جستجو کنند.

در این پست هشت روش برای هک کردن قالب تبلیغاتی جدید در Facebook برای ارائه موفقیت در بازاریابی محتوا با شما به اشتراک می گذارم.

تبلیغات چند محصول (MPA)

در سال ۲۰۱۴ ، فیس بوک از تبلیغات چند کالایی (MPA) برای تبلیغ کنندگان آمریکایی رونمایی کرد ، ما آنها را در اوایل سال جاری در اروپا گرفتیم. آنها به خرده فروشان اجازه می دهند چندین محصول را در یک واحد تبلیغاتی از نوع چرخ فلک نشان دهند.

آنها مانند این هستند:

می توانید بگویید MPA پاسخ فیس بوک به گوگل Shopping است.

خطای فیس بوک یک سودآوری است

من معتقدم که فیس بوک اشتباه درک کرده است که مردم چگونه می خواهند از شبکه اجتماعی خود استفاده کنند و قالب متمرکز بر معامله در بهترین حالت برای فروش محصولات خوب است. مردم واقعاً در فیس بوک نیستند تا دکمه “اکنون بخرند” را بزنند. من یک کاربر روزانه فیسبوک هستم و امسال نمی توانم زمانی را یادآوری کنم که مستقیم از فیس بوک به وب سایت تجارت الکترونیکی رفته ام و با آنها ارتباط برقرار کردم. آیا می توانید یک زمان اخیر را به خاطر بیاورید؟

بنابراین ، این یک نوآوری نیست که لایه ای از اصطکاک را از کاری که همه ما به صورت آنلاین انجام می دهیم حذف کند (همانطور که مؤثرترین نوآوری ها). در عوض ، این یک “ضربه و امید” است که با فراهم کردن این قابلیت ، فیس بوک مردم را ترغیب می کند تا به روشی که قبلاً نداشتند ، اقدام به خرید آنلاین کنند.

خدمه ولفگانگ احساس کردند که اگر از فیسبوک بخاطر رفتاری که همه ما روزانه در این پلتفرم نشان می دهیم ، استفاده می کند فرمت MPA برای بازاریابان و کاربران بسیار سودمند خواهد بود و کاربران را به سمت مطالب مرتبط راهنمایی می کند. ما سعی کردیم ببینیم که آیا مدیر تبلیغات فیس بوک MPA هایی را تبلیغ می کند که محتوای را تبلیغ می کنند نه محصولات. ما به تصاویر وصل شدیم ، صفحات کپی و فرود را ضمیمه کردیم ، به “ترتیب مکان” رسیدیم و مشاهده کردیم که تبلیغات فعال شدند. خوشحالیم که بگوییم نرخ تعامل و مهمتر از همه نرخ تقویت ، خارق العاده است!

تبلیغات چند محتوا

ما قالب MPA را برای چند تبلیغ کننده به روش های چندگانه ، هشت روش دقیق دوباره اختراع کرده ایم! در اینجا هشت هک MPA وجود دارد که برای ما خوب عمل کرده اند. هر هشت هک از فرمت MPA برای تبلیغ مطالب به جای تبلیغ محصولات استفاده می کنند.

هک شماره ۱: تبلیغات چند پکیجی

اولین تغییر ما یک میلیون مایل از تبلیغات چند کالایی فاصله نداشت. ما بسته های مختلف ارائه شده توسط یک اپراتور مسافرتی را تبلیغ می کردیم.

با مشاهده تعداد لایک ها ، نظرات و اشتراک گذاری ها (به رنگ آبی در زیر آگهی ها) می توانید مشاهده کنید که تبلیغات توسط کاربران فیسبوک مورد پسند قرار گرفته است و آنها مشغول و تقویت رایگان زیادی بودند.

NB: اگر “کلیک بر روی وب سایت” را به عنوان هدف تبلیغاتی خود انتخاب کرده اید ، تمام کسانی که دوست دارند ، نظر و اشتراک گذاری رایگان دارند!

همه می دانند که اینترنت معامله را دوست دارد. بنابراین تصمیم گرفتیم که یک تغییر دیگر را با فاصله گرفتن از بسته های خاص ، تمرکز کنیم و به جای آن روی معاملات یک اپراتور مسافرتی متفاوت متمرکز شویم.

در اینجا چطور به نظر می رسد تبلیغات:

هک شماره ۳: تبلیغات چند مکان

قرار دادن Lo در SOLOMO.

این تبلیغ خوراک چند محصول برای تبلیغ مکانهای بیشماری از یک آبشار هک شد. “کجا بروم؟” جزو اولین سؤالی است که شخصی هنگام تحقیق در تعطیلات از آنها می پرسد. در ایجاد این بخش از محتوای قیف ، می توانیم در همان آغاز فرآیند تحقیق آنها با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنیم. یک حقیقت ساده در مورد بازاریابی دیجیتال این است: هر چه تعامل بیشتری با بازار هدف در سفر خود برای خرید داشته باشید ، احتمالاً هنگام رسیدن نوبت دکمه “اکنون بخرید” معامله با شما را امضا می کنند. شروع رابطه شما در مقایسه با سایر رقبا که در پایین قیف خرید در حال حلق آویز بودن برای ایجاد یک تبدیل سریع و آسان هستند ، مزیت شما را به شما می دهد.

سه نمونه ذکر شده تاکنون مربوط به شرکت های مسافرتی است. سفر بسیار مناسب برای فیس بوک است زیرا در فید فیس بوک قرار دارد ، فید فیس بوک من در حال حاضر مملو از تصاویر تعطیلات دوستان القا کننده حسادت است. یکی دیگر از دلایل جالب توجه بودن سفر برای تبلیغات فیس بوک بسیار مناسب است زیرا به طور معمول طرفهای مختلفی برای خرید سفر وجود دارد. آنچه در اینجا رخ داده است این است که بخش نظرات قبل از تبدیل شدن به یک پرسشنامه القاعده ای محکم ، به یک انجمن بسیار قابل مشاهده و قابل اندازه گیری برای بحث و گفتگو بین دوستان و خانواده تبدیل شد.

بنابراین ، با کنار گذاشتن صنعت مسافرتی ، سایر صنایع با MPA های هک شده چگونه همراه هستند؟

هک شماره ۳a: تبلیغات چند مکان (همراه با هدف قرار دادن موقعیت مکانی)

مکان ، مکان ، مکان. برای وب سایت لیست املاک ، ما از موقعیت یابی موقعیت مکانی استفاده کردیم و قالب تبلیغ چند مکان خود را تکرار کردیم تا ویژگی هایی را برای فروش به افراد داخل و اطراف آن مکان تبلیغ کنیم.

“آینده محتوای بزرگ چند بستر است”

– کوروش شپرد

همین وب سایت املاک گزارش و یک اینفوگرافی همراه را تهیه کرده بود تا از طریق وبلاگ خود اطلاعات مربوط به بازار منحصر به فرد و به روز را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. ما از قالب MPA برای تبلیغ گزارش ، اینفوگرافیک و صفحه اجاره جستجو در وب سایت استفاده کردیم. این موضوع محتوای بزرگ آنها را از طریق یک بستر جدید برای مخاطبان بزرگتر به ارمغان آورد.

این هک MPA برای پخش کننده تلویزیون آنلاین بود. همانطور که می بینید ما آخرین قسمت های یک برنامه تلویزیونی را در یک ایستگاه پلیس داستانی دوبلین ، Red Rock تبلیغ کرده ایم.

هک شماره ۶: تبلیغات چند نفری

در دنیای جراحی زیبایی ، داستانهای بیماران گذشته از مطالب ارزشمند بازاریابی است. خصوصاً وقتی بیماران گذشته مشهور هستند. ما برخی از داستان های قبلاً منتشر شده را از بیماران مشهور USI بازیابی کردیمتبلیغات چند نفری را تبلیغ کرده و آنها را به مخاطبان بسیار خاصی اختصاص داده اید.

آیا تاکنون شاهد قدرت تولید محتوای کاربر (UGC) در بازاریابی خود هستید؟ ما فهمیدیم که نرخ تعامل با تصاویر معتبر UGC می تواند حداکثر ۱۰ برابر از تصاویر معمولی تلطیف شده باشد. به منظور تشویق بیشتر UGC ، تعدادی از تصاویر مشتری را در تبلیغات چند UGC ما قرار دادیم.

وقتی بحث تبدیل شد ، UGC یک دستگاه پخش برق است ، ما یاد گرفته ایم که “مشتریانی که مشتری های جدیدی را جذب می کنند” ابزاری قدرتمند برای دستیابی است.

هک شماره ۸: مشتریان قبلی را برای تقویت هدف قرار دهید

“چه کسی این محتوا را پشتیبانی و تقویت می کند و چرا؟”

– رند فیشکین

مشتریان خوشحال شما رند ، این کیست و به همین دلیل است! این تبلیغات چند پکیج را که از طریق مخاطبان سفارشی برای مشتریان گذشته انجام می شود ، بررسی کنید واکرهای Camino قبلاً از سفر بسیار خوب خود به همه دوستان خود خبر داده اند ، حالا به آنها اجازه دهید تا تجربیات عالی خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارند و از طریق مراجعه به دهان ارزشمند دهان ، اپراتور تور را با دوستان فیس بوک خود متصل کنند. فقط به نسبت سهم نگاه کنید: لایک و اشتراک گذاری: نظرات. تبلیغات شگفت آور قابل مشاهده!

چگونه هک کردن تبلیغات چند محصول برای شما مؤثر خواهد بود؟

مردم تبلیغات را به اشتراک نمی گذارند ، اما محتوای عالی دارند. بنابراین چرا MPA را برای تبلیغ محتوای خود هک نکنید و از پاداش های بزرگترین دستگاه اشتراک گذاری محتوای جهان: Facebook استفاده کنید.

MPA به شما اجازه می دهد با اجازه دادن به شما برای ترویج چندین قطعه محتوا همزمان ، یک داستان غنی تر را برای شما بازگو کنید. بنابراین در نظر بگیرید کدام بخش از مطالب شما به خوبی “بسته های محتوا” کار می کند و مخاطبان مربوطه برای هر “بسته محتوا” چه کسانی هستند.

همانطور که هک شماره ۸ در بالا نشان می دهد ، پیروزیهای بزرگی حاصل می شوند که شما با استفاده هوشمندانه از قالب از هدف باهوش و هدفمند مربوط به فیس بوک استفاده کنید. ما طرفداران گسترده مخاطبان سفارشی هستیم ، بنابراین اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، پیشنهاد می کنم از آنجا شروع کنید.
باهوش

بنابراین به محتوای محتوای آینده خود بپردازید ، محتوای قدیمی خود را که می خواهید زندگی جدیدی در آن ایجاد کنید در نظر بگیرید و شاید بتوانید یک هکر تبلیغاتی در Facebook شوید.

هک

من می خواهم در مورد نظرات شما در مورد تبدیل تبلیغات چند کالایی به تبلیغات چند محتوا در بخش نظرات زیر بشنوم.

ما حتی می توانستیم مکالمه را به صورت آفلاین در Mozcon انجام دهیم!

هک شدن مبارک

* بله ، من گفتم تبلیغ پرداخت می شود ، پنهانی نیست که دستیابی ارگانیک فیس بوک همچنان رو به زوال است. واقعیت تجاری سرد این است که برای بازی در FB باید هزینه بپردازید. خبر خوب این است که اگر “کلیک وب سایت” را به عنوان هدف خود انتخاب کنید ، فقط هزینه ترافیک و مشارکت وب سایت را پرداخت می کنید در حالی که تقویت توسط لایک ، نظرات و اشتراک ها رایگان است! آن کلیک های وب سایت شما برای پرداخت آنها معمولاً ارزان تر از Adwords ، Taboola ، Outbrain ، Twitter یا لینکدین است. چگونه آن را با نمایش مقایسه می کند؟ اینطور نیست پرداخت هزینه کلیک همیشه از پرداخت هزینه برداشت بهتر است. اگر در هزینه تبلیغات برای تبلیغات نمایش می دهید از شما می خواهم که چند اسپوندول را به سمت تبلیغات فیس بوک بچرخانید و نتایج را با یکدیگر مقایسه کنید. شما با خرسندی سورپرایز خواهید شد.