استراتژی جستجوگرهای خارج از صفحه را نمی توان از دست داد تا اعتبار آنلاین شما را بسازد

SEO خارج از صفحه چیست؟

SEO خارج از صفحه عمل بهینه سازی ردپای آنلاین و آفلاین برند شما با استفاده از محتوا ، روابط و پیوندها برای ایجاد یک تجربه بهینه برای چشم اندازها و رباتهای خزنده موتورهای جستجو است. این به طور معمول منجر به افزایش تدریجی در ذکر نام های تجاری مثبت ، رتبه بندی جستجو ، ترافیک سایت شما و تبدیل ها می شود.

نسبتاً ساده به نظر می رسد ، درست است؟

خوب ، برای وکیلی که در منزل مدرسه ابتدایی بچه ام قرار دارد ، ممکن است من فقط به او گفته ام که زمین مسطح است.

وی گفت: “این برای من منطقی نیست.” “منظور شما این است که همه این موارد [یک SEO” در سایت من وجود دارد؟ و چیزهایی وجود دارد که ما – من ، تیم من و [SEO] – باید سایت خود را خاموش کنیم؟ این مانند این است که به من بگویید ، “این کافی نیست که شما در یک اجتماع حیاط خانه ای زندگی کنید و هزینه خانه خوبی را بپردازید. شما همچنین باید از دروازه جامعه محافظت کنید و زباله ها را در جاده منتهی به جاده خود منتقل کنید.”

نمونه او نمی توانست مناسب تر باشد.

وی ادامه داد: “مراقبت نکردن از SEO خارج از منزل مانند این است که آن خانه بزرگ را در جامعه دروازه بان داشته باشید ، اما هیچ یک از دوستان شما نمی خواهند بازدید کنند زیرا از طرف دیگران شنیده اند که بوی استفراغ از داخل آن بوی می دهد و هیچ کس با آنها صحبت نمی کند. یا آن را تأیید یا انکار کنید. “

من ادامه دادم: “فقط به وب سایت / مارک یا خانه یا محله خود اهمیت نمی دهید ؛ شما همیشه باید در جهت ارتقاء اعتبار آن تلاش کنید تا اطمینان حاصل شود که دیگران مایل به بازدید / اطلاعات بیشتر در مورد آن هستند.”

او نور را دید.

“بنابراین ما اساساً SEO غیررسمی را انجام می دهیم تا از کارهایی که در سایت انجام می دهیم اطمینان حاصل کنیم و به عنوان یک برند موثرترین هستند؟” او پرسید.

دقیقا!

چرا نام تجاری شما قادر به نادیده گرفتن SEO خارج از سایت نیست

در دنیای SEO ، نیازی به اطمینان از ارزش سئو خارج از صفحه نداریم.

ما می دانیم که قبل از این که افراد مارکهای ما را جستجو کنند ، بر اساس بررسی ، اظهار نظر دوستان ، اعضای خانواده یا آشنایان آنلاین ، و هر اطلاعاتی را که می توانیم بصورت آنلاین یا آفلاین (جدا از وب سایت شما) جمع آوری کنیم ، نظر خود را درباره آن شکل داده اند.

بنابراین ، ما احمق خواهیم بود که توجه به اهمیت سئو خارج از صفحه را با توجه به اهمیت آن ، در اولویت قرار ندهیم.
احمق

با این حال ، اشتباه معمول – حداقل در بین سئو – دیدن سئو خارج از صفحه تنها از منشور ایجاد لینک است که ، هرچند که مهم باشد ، همه و همه پایان SEO خارج از صفحه نیست.

یعنی در کار برای ساختن یکپارچه سازی جستجوگرها در خارج از صفحه برند شما ، پیوندها مطمئناً فایده ای دارند نه هدف.

به این روش فکر کنید:

     

  • هدف سئو خارج از صفحه : برای جمع آوری سیگنال ها و تعامل مثبت برای نام تجاری خود ، به امید اینکه این عوامل خالص مثبت باشند.
  •  

  • مزیت (بازدید کنندگان) از سئو خارج از صفحه : ذکر نام تجاری ، بررسی مثبت ، پیوندها ، و غیره

بنابراین اگر چه مهم است که هنگام ایجاد اولویت SEO خارج از صفحه ، به پیوندها فکر کنید ، بسیار مهم است که (الف) آنها را در متن مشاهده کنید (مهم اما به طور جداگانه اینگونه نیست) و (ب) به میزبان عواملی که منجر به اولویت می شوند ، اولویت دارد. SEO خارج از صفحه باعث تقویت برند شما می شود.

این عوامل شامل ، اما محدود به ایجاد یک محصول یا خدمات عالی ، با ارزش نیستند. ارسال مهمان در وبلاگ های معروف و مرتبط؛ ایجاد روابط با تأثیرگذار؛ کسب مطبوعات مثبت؛ گرفتن نظرات مثبت و پاسخ دادن به بررسی های منفی. و ذکر نامهای تجاری خود ، به چند مورد اشاره کنید.

از آنجا که هدف ما ایجاد پستی است که قابل دسترسی ، جالب و بلافاصله مفید باشد ، آنچه را که فکر می کنیم ۸ حوزه اصلی است که ارزش آن را برای سئو در خارج از صفحه تحت سه چتر مورد توجه قرار می دهیم ، تجزیه خواهیم کرد:

     

  • نام تجاری
  •  

  • مخاطب
  •  

  • محتوا

هدف این است که منشگاهی را فراهم آوریم که از طریق آن می توانید تلاشهای خود را آسان تر طبقه بندی کنید و چارچوبی که توسط آن می توانید این تلاش ها را به واقعیت تبدیل کنید.

“هیچ مقداری از جستجوگرها در جهان نمی تواند به یک محصول یا خدمات ناخوشایند کمک کند (حداقل برای مدت طولانی). ” این جمله ای است که من اغلب برای افرادی که از اولویت بندی آنچه که به نفع آنها ارائه می دهند ، امتناع می کنم ، جمله می کنم. سعی کنید رژ لب را روی خوک بگذارید.

# ۱: یک محصول یا خدمات ۱۰X ایجاد کنید

وقتی محصول یا خدمات شما به عنوان بهترین در کلاس خود شناخته می شود ، کار شما با جستجوگرها بسیار آسان تر می شود.

دلیل این است که هم آنلاین و هم آفلاین ، افراد احتمالاً می گویندچیزهای خوبی در مورد محصول و مارک تجاری داشته باشید ، که منجر به بازدید از وب سایت شما ، بررسی مثبت در سایت های شخص ثالث و افزایش فروش محصول می شود.

با این حال ، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که قبل از هر چیز بر ایجاد بهترین کالای ممکن تمرکز کنید.

می دانم آسان تر از انجام کار گفت.

     

  • محصول موجود: براساس درخواست ها و شکایات آنلاین درمورد محصولات رقیب ، بیشترین سود را از کالاهایی که مشتری ها دارند تحویل می دهند.
  •  

  • محصول جدید: روی مهمترین مزایایی که محصول جدید شما می تواند برای مخاطبان آینده فراهم کند ، متمرکز شوید. وقتی این کار را انجام دادید ، اعتراضات و ویژگی های موجود در آن را حذف می کنید.

# ۲: خدمات به مشتری

هیچ کس که شاهد سقوط هواپیمایی هواپیمایی متحده نیست باید به ارزش خدمات مشتری به عنوان یک دارایی مؤثر برای SEO خارج از سایت فروخته شود. این مارک برای سال های طولانی برای آن فاجعه حماسی می پردازد ، زیرا میلیون ها مردمی همچنان به اشتراک گذاری فیلم و تصاویر این رویداد می پردازند.

تصور اینکه خدمات پس انداز ناچیز مشتری ، تلاشهای مدیریت اعتبار سئو و تیم های روابط عمومی برند را به کابوس تبدیل کرده ، کار سختی نیست.

برای نام تجاری خود ، روی یک هدف منحصر به فرد متمرکز شوید: سخنگوی نام تجاری / نام تجاری خود را به همه واگذار کنید – به صورت آنلاین یا آفلاین – احساس کنید که تعامل نمی تواند مثبت تر باشد.

به عنوان مثال ، در رویدادهای حضوری ، اطمینان حاصل کنید که کارمندان لبخند می پوشند ، با همدلی با همه افراد ملاقات برقرار می کنند و برای پاسخ به سوالات یا ارائه کمک های عمومی از راه خود خارج می شوند. این همچنین به معنای اطمینان از محتوائی است که شما ایجاد می کنید تا افراد احساس خوبی نسبت به برند شما داشته باشند.
لبخند

# ۳: تمرکز خود را روی هدف جستجو کنندگان وب قرار دهید

نشان می دهد که کلیشه قدیمی که “شما بیشتر از مایع مگس ها را با سرکه عسل جذب می کنید” برای SEO بسیار مهم است. مردم معمولاً در صورت پیدا کردن آنها می خواهند محصولات و خدمات شما را بخرند و از آنها استفاده کنند.

بارها و بارها ، محصولات و خدمات ما قادر به تحقق تمام توان خود نیستند زیرا ما پیشنهادات خود را با نیاز مخاطبان آینده نگر مطابقت نداریم.

نمونه بارز این امر ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا بدون کلمات کلیدی است که مخاطب ممکن است برای جستجوی کالای مشابه استفاده کند.

علاوه بر تطبیق عناوین ، توضیحات و عبارات کلمات کلیدی برای قصد جستجوگر ، حتماً در جایی که محتوا به اشتراک گذاشته شده و بحث شده است متمرکز شوید.

همچنین با قرار دادن نیاز مخاطبان در ابتدا شروع می شود.

رند فیشکین در توییت اخیر خود نوشت: “برای کشف هدف جستجوگر … جستجو کنید ، پالایش کنید ، نمایش داده شد ، با مردم گفتگو کنید ، موضوعات بحث و گفتگو را بخوانید ، همدلی کنید.”

از گوگل Autosuggest ، Keywordtool.io ، Keyword Explorer و Answerthepublic.com استفاده کنید تا جلوی آنچه که مردم به دنبال آنلاین هستند نسبت به محصول یا خدمات شما باشد.

مخاطب

هرچه مخاطبان خود را بهتر بشناسید ، راحت تر می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید ، با آنها به اشتراک بگذارید و از آنها بیاموزید.

این چه ارتباطی با SEO خارج از صفحه دارد؟ همه چیز.

در کنار هیچ کس از خواب بیدار نمی شود و تصمیم می گیرد با مارک شما ارتباط برقرار کند.

# ۴: حضور در رسانه های اجتماعی پاسخگو داشته باشید

یک جستجوی معمولی به وجود می آید زیرا یک فرد نیاز کمتری دارد (به عنوان مثال ، “نزدیکترین محل اتصال پیتزا کجاست؟”) یا سوالی را که دوست دارد به آن پاسخ دهد (مثلاً “بزرگترین ساختمان توکیو چقدر بلند است؟”) دارد.

پیتزا

پس از استفاده از گوگل Autosuggest برای یافتن جواب ، احتمالاً آنها برای یادگیری بیشتر ، سؤال پرسیدن و تعامل با دوستان ، اعضای خانواده و آشنایان خود از رسانه های اجتماعی دیدن می کنند.

می بینید کجا می خواهیم اینجا ، درست است؟

رسانه های اجتماعی باید یک جزء ارزشمند استراتژی سئو خارج از صفحه شما باشند.

این بسیار ساده تر از آن است که اکثر مارک ها فکر می کنند ،

     

  • در آنجا باشید: اگر یک حساب رسانه اجتماعی دارید ، اطمینان حاصل کنید که کسی در حال نظارت بر آن است و می تواند به سؤالات پاسخ داده و به موقع به نظرات پاسخ دهد.
  •  

  • انسان باشید: افراد آنلاین انتظار تعامل واقعی دارند ، نه پاسخ رباتیک یا تبلیغ مداوم برند.
    مثل تومی توانید ببینید ، عدم پاسخگویی در رسانه های اجتماعی به مراتب بیشتر از SEO تأثیر می گذارد:

    این که آیا این ترافیک تاریک تا حد زیادی غیرقابل اندازه گیری برای سایت شما یا ارتباطات با پایگاه افرادی که در برخی مقطع می توانند مشتری یا طرفدار باشند ، ارسال می شود ، ممکن است رسانه های اجتماعی در صورت استفاده عاقلانه از مزایایی برای هر برند باشند.

    برای SEO خارج از صفحه ، یکی از بزرگترین مزایای اجتماعی ، امکان ایجاد و پرورش روابط پایدار با تأثیرگذار است ، افرادی که دسترسی گسترده ای به روش شناخت نام دارند ، پیروان و طرفداران بی شمار و ارتباط با تعداد زیادی وب سایت با رتبه بالا. .

    آنها همچنین به طور معمول بسیار با دیگر تأثیرگذار ارتباط دارند.

    همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنیم ، حتی اگر گوگل از سیگنال های اجتماعی برای تعیین رتبه بندی استفاده نمی کند ، اثر متقابل تأثیر گذاران و سایتهایی که آنها را دوست دارند ، و بازدید آنها باعث می شود که بودن در رادار آنها مثبت باشد. .

    حتی بهتر ، بعداً ، پس از برقراری رابطه قوی تر ، حتی ممکن است با شما در یک قطعه محتوا همکاری کنید – برای سایت ، سایت شما یا ناشر مانند مجله آنلاین.

    # ۶: پیشنهاد مجدد به تالارهای گفتگوی مکرر و تابلوهای بحث و گفتگو درمورد وبلاگ نویسی

    آیا می خواهید توجه مخاطبان مورد نظر خود و تأثیرگذارانی را که دنبال می کنند ، جلب کنید؟

    از محبوب ترین وبلاگ های عمودی خود بازدید کنید و نظر دهید. در سالهای اخیر ، وبلاگ نویسی نظر کاملاً محبوبیت خود را از دست داده است ، به دلیل اینکه هرزنامه ها باعث شد اکثر بلاگ ها بدون پیوند به پیوندهایشان منجر شوند.

    به منظور جستجوگرهای خارج از صفحه ، پیوندها از اولویت کمتری برخوردار هستند.

    هدف شما ساده این است که در آنجا عمل کنید و یک نظر متفکرانه بگذارید که بتواند توجه وبلاگ نویس ، ویرایشگر سیستم عامل و هرگونه تأثیرگذار را که ممکن است در حال خواندن مطالب باشد ، جلب کند.

    همین امر در مورد سایتهایی مانند Reddit و Quora نیز صدق می کند ، جایی که می توانید موضوعات خاص مربوط به نام تجاری یا عمودی خود را دنبال کنید و به دلیل داشتن دانش ، متفکر و همدلی در پاسخ دادن به سؤالات دیگران یا کمک به ایجاد بحث ، سریع متوجه شوید.

    روابط ایجاد شده در این سیستم عاملها راهی برای پرداخت سود سهام عظیم دارند و می توانند برای SEO خارج از صفحه و مدیریت شهرت ارزشمند باشند.

    غالباً کسی متوجه نظرات شما در یکی از این سیستم عامل ها می شود ، از آنجا دنبال شما می شود ، و سپس بعداً گوگل یا لینکدین را جستجو می کند تا درباره شما یا نام تجاری شما بیاموزد ، که در نهایت آنها را به وب سایت شما منتقل می کند ، جایی که ممکن است برای خبرنامه شما ثبت نام کند یا در وبلاگ خود مشترک شوید

    # ۷: وبلاگ نویسی مهمان را برای پیوندها کنار بگذارید

    شما درست می خوانید.

    به جای وبلاگ نویسی مهمان صرفاً برای پیوندها ، از این تاکتیک استفاده کنید تا بتوانید با برخی از ناشران برتر ، ویراستاران ، تأثیرگذار و مارک های آنلاین بصورت دلخواه ارتباط برقرار کنید.

    اگر به درستی انجام شود ، پیوندها به دست می آیند. اما تا زمانی که پیوندها را اولویت قرار دهید ، بدین وسیله بدیهی است که شما به دنبال یک رابطه متقابل بر خلاف رابطه ای هستید که از نظر متقابل سودمند باشد ، برای شما سخت تر خواهد بود که از وبلاگ های مهمان به طور مؤثر برای سئو خارج از صفحه استفاده کنید.

    بخوانید ، نظرات را در وبلاگهای خود بگذارید ، و با ناشران برتر در عمودی خود – یا ناشرانی که عمودی شما را پوشش می دهد – ارتباط برقرار کنید. هنگامی که یک گزارش تهیه کردید و امیدوارم شهرتی برای ایجاد محتوای با کیفیت داشته باشید ، از ایجاد یک پست مهمان برای این سکو سؤال کنید ، فرض کنید که این گزینه در دسترس است.

    حتی اگر آن درب باز نشود ، می توانید قله خود را سنگین کنید و در نهایت با سایر ناشران یک پا در درب بگیرید.

    همچنین به یاد داشته باشید که وب سایت شما جز یک ماهی کوچک در اقیانوس وسیع گزینه ها است. شما باید در بسیاری از مناطق خارج از سایت با دیگران ارتباط برقرار کنید تا بتوانید از این طریق تأثیر بگذاریدتوجه و بازدیدهای سایت شما را جلب خواهد کرد ، جایی که وبلاگ نویسی مهمان می تواند یک دارایی بزرگ باشد.

    وقتی بیشتر افراد می گویند ، فکر می کنند ، یا می نویسند “محتوا” ، آنها اغلب به متن ، تصاویر ، فیلم ها و اطلاعاتی که از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند فکر می کنند.

    در واقعیت ، محتوا نشان دهنده تمام تجربه ای است که نام تجاری شما در طراحی ، ایجاد و اشتراک گذاری آنلاین و آفلاین از آرم ها و خطوط برچسب گرفته تا پرسنل ، تماس های تلفنی ، علائم ، متن وبلاگ ، تصاویر ، فیلم ها و غیره ایجاد می کند. >

    اگر مشتری یا مشتری می توانند با آن تعامل داشته باشند ، بهتر است به محتوای آن اعتقاد داشته باشید.

    و قبل از اینکه پیشنهاد دهید ، “خوب ، رونل ، اگر یکی از کارمندان من خردل پیراهن خود را در ویدئویی که به صورت آنلاین ارسال می کنیم ، چه کنیم؟” (به من اعتماد کن ، کسی این را می پرسد.) “آیا این محتوا هم هست؟” بله ، آن faux pas بخشی از تجربه محتوا است که مشتری یا مشتری می تواند با نام تجاری شما داشته باشد.

    در حقیقت ، این نوع کارهایی است که می تواند باعث شود شخصی از شرکت شما دیدن کند که تمام اردک های خود را به طور مداوم در اختیار ندارد ، باعث می شود به اعتبار شما در این روند آسیب برسد.

    # ۸: با انواع محتوا آزمایش کنید

    اما نترس وقتی صحبت از SEO خارج از سایت است ، اصلی ترین چیزی که می خواهم با توجه به محتوا به آن توجه کنید این است که فراتر از متن را ببینید.

    من یک نویسنده هستم من عاشق کلمات هستم

    من به عنوان یک روزنامه نگار ، من همیشه با سردبیرم بحث می کردم که می گفت: “کلمات بدون تصاویر منجر به نادیده گرفتن کلمات می شوند. تصاویر می فروشند. “

    در مورد فیلم نیز همین است. مردم آن را می خورند.

    بدون شک شنیده اید که تلفن همراه من را نوشتن می کند در حالی که من این را می نویسم. خوب ، حدس بزنید که آن میلیون ها نفر ناگفته در دستگاه های تلفن همراه خود چه می کنند؟

    ویدیوهای پرمصرفی که انتظار می رود تا سال ۲۰۱۹ ۸۵٪ از مطالب به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شود. Snapchat ، Instagram یا Facebook Live ، هر کسی؟

       

    • فیلم های چگونه به یوتیوب ارسال کنید ، که وب سایت پربازدید جهان و موتور جستجوی شماره ۲ در پشت شرکت مادر گوگل است. علاوه بر این ، فیلم های محبوب می توانند و در رتبه های SERP قرار بگیرند.
    •  

    • موقت روزانه یا بازخوانی تقطیرات رویدادهای اخیر را از طریق Facebook Live
    • به اشتراک بگذارید
       

    • جلسه اسنپ یا سرگرمی های اداری از طریق Snapchat
    •  

    • آلبوم های تصویری را در Imgur ، Flickr و دیگر سایتهای محبوب اشتراک گذاری عکس بنویسید
    •  

    • صدای جیر جیر ویدیوهای چیزهای جالبی را که در طول روز مشاهده می کنید

    فیلم و تصاویر راهی عالی برای نشان دادن شخصیت و ایجاد مارک تجاری شما برای افرادی است که شاید از شرکت شما نشنیده باشند ، یا اینکه اخیراً آن را کشف کرده اید ، احساس انسانی ، واقعی و زنده کند.

    آنها همچنین می توانند برای سئوی خارج از سایت شما شگفتی سازند.

    به عنوان مثال ، بگویید برند شما متوجه شده است مشتریانی که از برگه های سفید شما بازدید می کنند ، احتمال مشتری شدن را افزایش می دهند. ممکن است مصاحبه های ویدیویی از افراد یا مشتریانی که در محبوب ترین وب سایت ها نشان داده شده اند ، ضبط کنید ، سپس فیلم ها را در یوتیوب ارسال کنید ، علاوه بر اینکه آنها را با مشتریان برای ارسال در سایت خود و انتشار از طریق رسانه های اجتماعی به یوتیوب ارسال می کنید.

    این باعث می شود افراد حتی بیشتر فیلم ها را ببینند و مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند شما باشند.

    وقت آن است که به طور جامع فکر کنیم

    لیست کاملی از تاکتیک های SEO خارج از سایت که می تواند موفقیت تجاری شما را به همراه آورد ، حاوی بیش از هشت عنصر است.

    هدف ما از این پست این است که شما را وادار کند تا فراتر از آنچه راحت یا راحت است فکر کنید ، و در عوض آنچه را که (الف) قابل انجام در یک زمان معقول و یک درجه معقول از تلاش است ، در نظر بگیرید و (ب) این پتانسیل را دارد که عملکرد قابل توجهی داشته باشد. میزان موفقیت.

    ما متقاعد شده ایم که برندی که با جدیت کار می کند تا بتواند تاکتیک های ذکر شده در بالا را به کار گیرد ، بهتر خواهد شد.

    منابع پیشنهادی:

    نام تجاری

       

    • چرا شما باید یک برند ۱۰ برابر شوید
    •  

    • تأثیر نام تجاری Halo: آیا آگاهی از برند بر جستجوی ارگانیک تأثیر می گذاردرتبه بندی؟
    •  

    • چرا ساختن برند شما یک استراتژی SEO است؟

    مخاطب

       

    • آیا سیگنال های اجتماعی SEO را هدایت می کنند؟
    •  

    • نکات و تاکتیک هایی برای تقویت محتوای شما
    •  

    • چگونه می توان از تقویت اثر گذار استفاده کرد
    •  

    • نحوه هک کردن روند تقویت
    •  

    • کشف کدام یک از بازدیدکنندگان مخاطب هدف شما

    محتوا

       

    • یوتیوب سئو: راهنمای نهایی
    •  

    • ۱۰۰ بهترین اینفوگرافیک
    •  

    • محتوا ، سهام و پیوندها: بینش از تجزیه و تحلیل ۱ میلیون مقاله