۵ راه های بهبود صفحات جستجوی جستجوگرها

“(توجه داشته باشید از RAND: لطفاً از سام نیکولز ، جدیدترین پیشنهاد SEOmoz به تیم مشاوره استقبال کنید – امیدواریم که شما همه را به اندازه ما دوست داشته باشید!)

بسیاری از بازاریابان تلاش های بهینه سازی را در انتهای قیف های تبدیل خود متمرکز می کنند. یکی از راه های مؤثر برای بررسی نرخ تبدیل در پایین قیف ، ایجاد یک بخش سفارشی است که بازدیدکنندگانی را که گزاف گویی می کنند را حذف می کند. از آنجا که این بخش نمایی از داده های مشغله خود را نشان می دهد که فقط بازدید کنندگان علاقه مند را نشان می دهد ، این یک روش عالی برای اطلاع رسانی در مورد تغییرات سایت است. از این گذشته ، این بازدیدکنندگان کسانی هستند که احتمالاً به پرداخت مشتری پرداخت می کنند.

اما در مورد بالای قیف چطور؟ آیا تعداد زیادی از بازدیدکنندگان شما هنگام ورود ترک می کنند؟ در این صورت ، عمیق تر جستجو کنید که در کدام صفحات بیشترین خونریزی را برای شما ایجاد می کند. و قبل از این که ابتدا صفحات ورودی سئوی بالاترین حجم خود را شناسایی کنید ، از تغییرات سایت خیلی جلوتر از خود قرار نگیرید. برای ایجاد تغییر در سایت بدون اینکه در صدر قیف تبدیل خود قرار بگیرید ، اجاره یک توله قبل از یافتن تاریخ موعود است. هزینه زیادی دارد و منجر به خجالت می شود.

Avinash Kaushik ، تحلیلگر مبانی تجزیه و تحلیل Google ، همیشه می گوید صفحه اصلی شما یک درب طلایی نیست که تمام بازدید کنندگان شما از آن عبور کنند. و او درست است. موتورهای جستجو قیف را چرخانده اند. هر صفحه ای که ترافیک را هدایت کند یک صفحه فرود است. اما فقط به این دلیل که گوگل صفحه اصلی شما را تصمیم می گیرد به این معنی نیست که نمی توانید عملکرد صفحات سطح پایین خود را بهینه کنید. آیا لیست های محصول ، صفحات نمایه ، مقاله ها یا آدرس های اینترنتی ورودی کمتری دارند؟

اگر چنین است ، در اینجا یک لیست سریع برای بازگرداندن فرودهای فاقد لیست شما آورده شده است:

۱) اطمینان از سیاستها
اگر سیاست های اطمینان بخش دارید ، خواه آنها تضمین حریم خصوصی ، تضمین ، تخفیف ، بازده یا هر چیز دیگری باشند ، برای اولین بار به بازدید کنندگان خود در مورد آنها بگویید. اینها لازم نیست چراغهای چشمک زن یا پیکانهای نئونی باشند ، بلکه به صفحات “محتوای عمیق” شما قابل اندازه گیری نگاه کنید. دو مورد که می تواند بسیار موثر باشد گرافیک و نمادها هستند. با این وجود ، در صورت عدم وجود هیچ تصویری ، یک خط واحد با بیان “ما هرگز اطلاعات شخصی شما را نمی فروشیم” می تواند کارهای زیادی انجام دهد. و این اطمینان را در پایین صفحه دفن نکنید. آنها را در بالای صفحه یا در کنار قسمت مجموعه نامه پست الکترونیکی خود قرار دهید (اگر نامه را از صفحه جمع می کنید).

۲) توصیفات
شما طرفداران غوغایی دارید ، درست است؟ من مطمئن هستم که حداقل یک زن و شوهر در کار چوب وجود دارد. چرا اجازه نمی دهید آنها ستایش شما را به عنوان بخشی از معرفی شما به بازدید کنندگان خود بخوانند؟ بهینه سازی صفحه فرود یک مهمانی کوکتل نیست. اشکالی ندارد که کمی لاف بزنید. به خصوص اگر به معنای بهبود خط پایین خود باشد. آمازون همچنین یلپ کار بسیار خوبی را در معرض دید پنج ستاره بررسی در صفحات سطح محصول خود انجام داده است. هر دو مثال خوبی برای بررسی هستند.

۳) فرم کارت اعتباری وجود ندارد
در صورت گذراندن دوره آزمایشی رایگان ، فرم های تک صفحه ای یک چیز هستند. هفته گذشته ، من شاهد بازگشت بازده گسترده ای برای سایت تجارت الکترونیکی در خارج از برخی صفحات فرود آنها برای یک کمپین SEM بودیم که در آنجا آنها یک آزمایش ۱۴ روزه رایگان ارائه دادند. اما صفحات فرود سئو متفاوت است. آنها به طور معمول بخشی از ناوبری سایت داخلی شما هستند. به علاوه ، آنها واقعاً بیشتر از پیشنهادهای “آن را بگیرند یا بگذارند” مانند تاریخهای اول است. به همین دلیل خیلی جلو نروید. برخی از پا را نشان داده و بازدید کنندگان خود را برای بار دوم کلیک کنید ، اما فرم های کارت اعتباری را برای پایین آمدن بیشتر در قیف ذخیره کنید. من نمی گویم شما نمی توانید بعداً کیمونو را باز کنید ، اما بازدید کنندگان خود را ابتدا یک نوشیدنی بخرید.

۴) مجموعه ایمیل
اگر یک خبرنامه ، وبلاگ یا راه دیگری برای برقراری مکالمه مداوم با مشتریان دارید ، باید زمینه ای را برای افراد فراهم کنید تا از طریق پست الکترونیکی و RSS مشترک شوید. این ممکن است به طور قابل توجهی نرخ گزاف گویی را تحت تأثیر قرار ندهد ، اما این نوع از مجموعه نامه های الکترونیکی ارزان است و یک راه عالی برای ورود استحفظ کاربر. چندین وب سایت که درمان دکمه ثبت نام من را دوست دارند Futurenow ، Blog Mint و Blog Fred Wilson’s هستند. همانطور که می بینید ، نعنا گرافیکی برای “ثبت نام از طریق پست الکترونیکی” نشان نمی دهد ، که این یک فرصت اتلاف است. نامه الکترونیکی بیش از حد ممکن اکثر مشترکین شما را تشکیل می دهد. بنابراین ثبت نام نامه الکترونیکی را در حد امکان ممکن انجام دهید.

۵) به نرخ گزاف گویی از طریق URL نگاه کنید
هرچه از تحلیل صفحه فرود خود دور شوید ، افسانه صفحه اصلی طلایی را کنار بگذارید. و اگر به صفحات “محتوای عمیق” خود به عنوان صفحات فرود فکر نمی کنید ، بزرگترین فرصت های خود را شناسایی کنید و به تیم طراحی خود اجازه دهید تا به سر کار برود. احتمالاً میوه کم آویز زیادی وجود دارد. علاوه بر این ، اگر این کار را نکنید ، ممکن است وب سایت خود را در طرح تبدیل تبدیل نکنید ، و هیچ کس نمی خواهد با یک بوتیون قاصدک پژمرده در باران بایستد. این سرنوشتی است که من در بدترین وب سایت ها ، حتی دامنه مورد علاقه دنی داور آرزو نمی کنم. “