۵- ایده های تولید نسل را برای کمک به شما در افزایش نرخ تبدیل وب سایت خود راهنمایی کنید

سالها می گذرد که قدرت از بازاریان و تبلیغ کنندگان و به نفع مصرف کنندگان اینترنت تغییر کرده است. اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مردم این توانایی را دارند که تجربیات خود را بصورت آنلاین انتخاب کنند. آنها به طور فعال از محتوای تبلیغ جلوگیری می کنند – و به جای زندگی در کتاب های قاعده تبلیغ کنندگان ، تصمیم می گیرند که روی چه چیزی کلیک کنید ، چه چیزی بخوانید ، چه چیزی را بارگیری کنید ، چه چیزی را بخرید … و چه چیزی نیست به.

و آنها زیادی انتخاب دارند.

هنگامی که بازاریان ورودی مانند ما به دنبال ایجاد اطلاعات بیشتری از وب AWR Cloud هستند ، ما باید فقط در مورد چگونگی جلب توجه مردم فکر نکنیم بلکه به چگونگی جذب آن به روشی که باعث می شود افراد بخواهند از ما بیشتر بیاموزند ، فکر کنیم. یک استراتژی تولید سرب هوشمند شامل ایجاد پیشنهادات و تجربیات ارزشمندی است که یکپارچه در متن آنچه مردم از قبل دوست دارند و می خواهند بصورت آنلاین انجام دهند ، متناسب است. این جهان مصرف کننده است؛ ما بازاریابان فقط در آن زندگی می کنیم.

مردم فراخوانی به عمل را می خوانند که می گوید مواردی مانند “اینجا ثبت نام کنید” که اصولاً مترادف “ما شما را اسپم می کنیم” است. اگر بارها و بارها این همان تاکتیک های نسل قدیمی را بازی می کنید ، به سرعت می روید. سر و صدای سفید می شوند اما فراخوانی به عملی که متناسب با آنچه را که قبلاً انجام می دهد شخص متناسب است؟ این بازاریابی هوشمندانه است

اسپم

اگر می خواهید نرخ تبدیل در وب سایت خود را افزایش دهید ، باید با تاکتیک های نسل سرب خود هوشمند و خلاق باشید. درخواست اشتراک های وبلاگ و ایجاد محتوای با کیفیت بالا مانند راهنماهای جامع ، کتابهای الکترونیکی و تصاویر پس زمینه در پشت صفحات فرود هنوز کار می کند ، اما شما باید در مورد مکانهایی که ارائه می دهید در وب سایت خود هوشمند باشید. و آنها نباید فقط نمایشنامه های نسل شما باشند.

روش های بسیاری برای خلاقیت با نسل سرب وجود دارد تا مطمئن شوید مزایای ترافیکی را که برای بدست آوردن آن سخت کار می کنید ، استفاده می کنید. در اینجا ایده های تولید سرب برای بازاریاب های B2B و B2C وجود دارد. آنها را امتحان کنید ، مطابق با تنظیمات مخاطبان خود ، آنها را ببندید و ایده های خود را که در نظرات دارید ، به اشتراک بگذارید.
ایده

۱) تماس با ما را به مسیر طبیعی چشم افراد ببندید.

قرار دادن CTA می تواند تأثیر عمیقی بر تعداد مسیری داشته باشد که از سایت خود ایجاد می کنید. با این حال ، بسیاری از بازاریاب ها وقت زیادی را صرف فکر کردن ، آزمایش و تندرست گرفتن CTA برای بهینه سازی تبدیل های خود نمی کنند. بسیاری ادعا می کنند تا زمانی که CTA اصلی خود را بالاتر از برابر قرار دهند ، خوب است که بروند. (توجه داشته باشید جانبی: حتی اگر قرار دادن CTA های اصلی بالاتر از برابر ، اغلب بهترین اقدامات محسوب می شود ، حتی این هنوز مورد بحث است.)

تست های قرار دادن CTA را با قرار دادن آنها در جایی که چشم افراد به طور طبیعی در یک صفحه وب قرار می گیرد ، شروع کنید. یک مطالعه روی چشم مشخص کرد که وقتی افراد یک صفحه وب را می خوانند ، طبیعتاً با نگاه کردن به گوشه بالای لبه صفحه ، شروع می کنیم و سپس چشمان خود را با الگوی F شکل حرکت می دهیم.

در اینجا به نظر می رسد:

با قرار دادن اطلاعات مهم در این نقاط مهم ، می توانید در این مسیر چشم طبیعی سرمایه گذاری کنید. در اینجا مثالی از آنچه ممکن است در یک وب سایت به نظر برسد وجود دارد:

سرمایه گذاری

توجه کنید که چگونه نام تجاری در بالا سمت چپ قرار گرفته است ، جایی که یک شخص در ابتدا به نظر می رسد. نوار پیمایش نقطه # ۲ را به خود اختصاص می دهد ، به دنبال گزاره ارزش در شماره ۳ و CTA اولیه در شماره ۴٫

آیا این دستور برای شما آشنا به نظر می رسد؟ هنگامی که در حال مرور وب هستید ، ممکن است متوجه شده باشید که بسیاری از آنها CTA اولیه را در گوشه بالا سمت راست – در آن نقطه # ۲ قرار می دهند. در اینجا چند مثال از زندگی واقعی آورده شده است:

در آخرین نمونه BarkBox ، متوجه خواهید شد که CTA های ثانویه هنوز از این الگوی F پیروی می کنند.

این نکته را در هنگام قرار دادن CTA ، به ویژه در صفحه اصلی و سایر صفحات وب محبوب خود ، به خاطر داشته باشید – و از اینکه آزمایش کنید براساس این که چه معنایی برای داستان بازاریابی شما ایجاد می کند ، نداشته باشید.d گفته شود.

۲) از فرم های پاپ آپ و اسلایدها به روش صحیح استفاده کنید.

پاپ آپ ها در چند سال گذشته – و کاملاً قابل درک نیز ، نابود شده است. بسیاری از بازاریابان از آنها به روشی استفاده می کنند که باعث می شود تجربه افراد در وب سایت خود به جای ارتقاء آن مختل شود.

اما افراد بازشونده کار می کنند – و مهمتر از همه ، وقتی از روشی استفاده می کنند که مفید و مضر نیست ، می توانند بخشی سالم از استراتژی ورودی شما باشند. بنابراین اگر نمی دانید که آیا باید از فرم های پاپ آپ استفاده کنید ، جواب کوتاه بله است – تا زمانی که از آنها به روش ورودی استفاده کنید. مهمتر از همه ، این بدان معناست که ارائه چیزی با ارزش و مرتبط با افرادی که از آن صفحه سایت بازدید می کنند.

وقتی در نظر دارید از چه نوع پاپ آپ استفاده کنید و چه عملی باید آنها را فعال کند ، در مورد نحوه مشارکت افراد با صفحات شما فکر کنید. به عنوان مثال وقتی شخصی یک پست وبلاگ را می خواند ، معمولاً برای خواندن مطالب به صفحه می رود. در این حالت ، شما ممکن است در استفاده از جعبه اسلایدها در نظر بگیرید که وقتی شخصی درصد خاصی از صفحه پایین صفحه را پیموده است ، ظاهر می شود.

یک مثال عالی از یک پست در وبلاگ OfficeVibe در مورد چگونگی احترام مدیران است. در حالی که من در حال پیمایش بودم ، بنری در انتهای صفحه نمایش داده شد که گزارش زنده ای از اشتغال کارمندان را به من ارائه می داد – پیشنهادی که با توجه به اینکه این پست مربوط به مدیران بوده است ، کاملاً مرتبط بود.

به طور مشابه ، شخصی که در حال خواندن وقت خود از طریق صفحه محصول است ، می تواند ارزش خود را در یک پنجره بازشو مبتنی بر زمان پیدا کند که وقتی یک بازدید کننده در صفحه برای مدت مشخصی از ثانیه قرار دارد ، ظاهر می شود ، مانند این از Ugmonk:

اگر به دنبال یک ابزار رایگان خوب برای شروع کار با فرم های پاپ آپ ورودی هستید ، توصیه می کنم HubSpot Marketing Free را امتحان کنید. ما ویژگی Lead Flows را در این ابزار رایگان ایجاد کرده ایم تا به بازاریابان کمک کنیم تا تعداد بیشتری هدایت را در کل وب سایت خود ایجاد کنند بدون اینکه تجربه کاربر را قربانی کنند.

۳) متن های لنگر را به پست های وبلاگ قدیمی اضافه کنید که از نزدیک با پیشنهادات دروازه بان شما مطابقت دارند.

معمول است که وبلاگ نویسان شغلی اضافه کردن یک بنر پایان پست CTA در پایان هر پست وبلاگ خود ، مانند این:

اما بیایید تصدیق کنیم: در نگاه اول ، این نوع CTA ها کمی شبیه تبلیغات هستند ، که می تواند منجر به کوری بنر از سوی خوانندگان ما شود. به همین دلیل به لطف مطالعه اخیر انجام شده توسط همکار من پام واگان که تیم وبلاگ نویسی ما یک تاکتیک نسل سرب بسیار مؤثر دیگر را به زرادخانه خود اضافه کرده است: CTA های متنی لنگر.

در مطالعه Vaughan ، او دریافت که CTA های متنی لنگر مسئول اکثر هدایت های وبلاگ ما هستند. در پست های وبلاگ که شامل یک متن CTA با لنگر CTA و یک بنر CTA در پایان پست است ، وی دریافت که ۴۷-۹۷۳٪ از مطالب مربوط به پست وبلاگ از متن لنگر CTA به تنهایی حاصل می شود ، در حالی که فقط ۶٪ از موارد مربوط به ارسال این مقاله است. CTA بنر پایان پست

یک متن متصل به CTA چیست ، ممکن است تعجب کنید؟ این یک متن خط مستقل در یک پست وبلاگ است که به یک صفحه فرود مرتبط است که به عنوان H3 یا H4 طراحی شده است تا بتواند آن را از سایر نسخه های بدن پست جدا کند. در وبلاگ HubSpot ، ما به طور معمول یک متن لنگر CTA را بین دو پاراگراف در مقدمه قرار می دهیم ، مانند این:

به عنوان جستجوگر ، کار بعدی که شما احتمالاً انجام می دهید این است که به سرعت اسکن کنید تا پست را جستجو کنید یا خیر. یکی از اولین مواردی که توجه شما را به خود جلب می کند ، متن لنگرانی است که می خواند ، “الگوی انتشار مطبوعاتی رایگان ما را در اینجا بارگیری کنید” – که به نظر می رسد دقیقاًآنچه شما در جستجوی “الگوی انتشار مطبوعات” به دنبال آن هستید. یک فرصت بسیار خوب وجود دارد که می خواهید روی آن کلیک کنید.

اینجاست که ارتباط اهمیتی پیدا می کند. متن لنگر CTA در این حالت واقعاً خوب عمل می کند زیرا بلافاصله در چند پاراگراف اول پست وبلاگ ، نیاز بازدید کننده را برآورده می کند. هرچه متن لنگر CTA با آنچه بازدید کننده به دنبال آن است ، مرتبط تر باشد ، عملکرد بهتری خواهد داشت. به سادگی افزودن متن CTA با لنگر در صدر همه پست های وبلاگ ، لزوماً به معنای این نیست که یک تن بیشتر منجر شود – و صادقانه بگویم ، شما ریسک نخواهید کرد که مشترکان وفادار خود را بدست آورید.

اگر تصمیم دارید که می خواهید با CTA های متن لنگر آزمایش کنید ، درمورد پست هایی که به آنها اضافه می کنید انتخابی باشید. در HubSpot ، ما به طور معمول آنها را به پست های قدیمی اضافه می کنیم که در جستجو رتبه خوبی دارند. ما عمداً استفاده از CTA های متصل به لنگر را در پست های جدید محدود می کنیم – زیرا بیشتر ترافیکی که به آن پست می شویم در حال حاضر منجر شده و برخی از بزرگترین طرفداران محتوای ما ، که ما می خواهیم بهترین تجربه ممکن کاربر را داشته باشیم. (می توانید اطلاعات بیشتری در مورد CTA های متنی لنگر را در اینجا بخوانید.)

۴) از راه اندازی یک کمپین جدید با یک پست راه اندازی و سایر پست های وبلاگ در موضوعات مرتبط پشتیبانی کنید.

هر بار که یک کمپین بازاریابی جدید را راه اندازی می کنید ، ارسال خبر خوب در وبلاگ شما باید بخشی اساسی از برنامه راه اندازی شما باشد. این یک راه عالی برای این است که مشترکین موجود خود را بدانید که چه محتوا ، محصولات و ویژگی های جدیدی را در آنجا ارائه می دهید ، و همچنین به معرفی این پرتاب ها برای مخاطبان کاملاً جدید کمک می کند.

در HubSpot ، ما فهمیدیم که بهترین استراتژی برای تبلیغ کمپین ها در وبلاگ ، نوشتن یک پست رسمی راه اندازی است ، به دنبال آن تعداد معدودی از پست های پیگیری که مربوط به کمپین هستند اما به سبک یک پست وبلاگ معمولی نوشته شده اند. . ما به طور معمول این پست های پیگیری را طی هفته ها و ماه ها پس از شروع اولیه پراکنده می کنیم.

هنگامی که به درستی انجام شد ، پست های راه اندازی شده و پست های وبلاگ پشتیبانی آنها فرمول های بسیار متفاوتی دارند:

     

  • یک پست پرتاب بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ کلمه طول دارد. این بخش شامل یک پاراگراف مقدماتی جذاب در مورد موضوع عمومی یا نقطه درد در مورد کمپین است ، در ادامه یک پاراگراف یا دو توصیف می کند که چگونه می تواند به شما کمک کند و لیستی از ۴-۶ نکته گلوله در مورد آنچه در این پیشنهاد وجود دارد ، توضیح دهد. این شامل یک یا دو CTA متنی درون خطی منتهی به کمپین است و در آخر پست یک پرچم CTA قرار دارد.

     

  • یک پست وبلاگ تکمیلی می تواند هر قالب و طول پست معمولی از آنچه را که معمولاً در وبلاگ خود منتشر می کنید ، از جمله نحوه ارسال ، یک پست مبتنی بر لیست یا یک پست جمع آوری شده انتخاب کند. این شامل یک بنر CTA پایان پست است که منجر به کمپین می شود ، و در صورت لزوم متن CTA را در متن معرفی می کند.

بگذارید مثالی به شما نشان دهم. در اوایل سال جاری ، HubSpot با Iconosquare همکاری کرد تا کتابی در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت بنویسد. چند روز پس از راه اندازی پیشنهاد به صورت آنلاین ، ما یک پست راه اندازی را در وبلاگ بازاریابی HubSpot منتشر کردیم که بطور خاص آن را برای مخاطبان خودمان تبلیغ می کند. آنچه در آن پست راه اندازی به نظر می رسد:

 

  • “۱۷ از بهترین مارک های اینستاگرام همین حالا”
  •  

  • “نحوه ویرایش عکس های اینستاگرام: راهنمای گام به گام استفاده از فیلترهای اینستاگرام و موارد دیگر”
  •  

  • “۴۸ آمار اینستاگرامی که به شما در بهبود استراتژی ارسال خود کمک می کند”
  • در هر یک از این موارد ، ما از تحقیقات کلمات کلیدی برای یافتن عبارات کلمات کلیدی با دم بلند در رابطه با موضوع پیشنهاد خود استفاده کردیم ، و سپس پست های وبلاگ مربوط به آن اصطلاحات بسیار جستجو شده را نوشتیم و CTA ها را برای پیشنهاد خود گنجانید.

    هدف اینجاست؟ هر دو مخاطبان خودمان را در معرض مطالب بیشتر مربوط به پیشنهاد و قرار دهیم تا پیشنهاد ما را در معرض مخاطبان جدید قرار دهیم: به طور خاص ، افرادی که در جستجوی مباحث مرتبط با موتورهای جستجو هستند ، همانطور که ما بازدید کننده هایی پیدا کردیم که پست های ما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کنید که تمایل به تبدیل به نرخ های بالاتر دارند.

    هنگامی که قصد دارید برنامه بعدی خود را انتخاب کنید ، حتماً پست راه اندازی و پست های حمایتی را دنبال کنید ، و پست های وبلاگ مانند اینها را دنبال کنید – و همه آنها را با استفاده از تقویم ویرایشگر وبلاگ مانند برنامه ساده وبلاگ نویسی HubSpot با گوگل Calendar استفاده کنید. .

    ۵) از رسانه های اجتماعی به صورت استراتژیک برای تولید سرب استفاده کنید.

    هنگامی که به صفحات فرود مستقیم پیوند می دهید ، مطمئن باشید که کپی در پست های اجتماعی شما این انتظار را دارد که با کلیک روی پیوند ، افراد را به صفحه فرود بفرستید ، مانند Canva در این پست Facebook:

    علاوه بر ارسال لینک برای فرم های تولید سرب ، می خواهید مطمئن شوید که از املاک و مستغلات برای تولید سرب که در شبکه های اجتماعی مورد استفاده شماست ، استفاده می کنید. به عنوان مثال در فیس بوک ، از ویژگی های موجود برای صفحات استفاده کنید که به شما امکان می دهد یک دکمه ساده تماس با اقدام را در بالای صفحه Facebook خود قرار دهید. این می تواند به ترافیک بیشتر از صفحه Facebook شما منجر شود تا فرمهای تولید مثل صفحات فرود و برگه های تماس را هدایت کنید.

    علاوه بر بهینه سازی صفحات وب و حضور اجتماعی خود برای سرب ، همواره به دنبال فرصت هایی باشید که بتوانید با بهینه سازی این صفحات برای کلمات کلیدی که قبلاً در آن رتبه بندی کرده اید ، ترافیک صفحات بالاترین تبدیل خود را افزایش دهید ، و به این صفحات بپیوندید.

    امیدوارم این لیست به برخی ایده ها برای تاکتیک های تولید سرب منجر شود تا مخاطبان خود را آزمایش کند. اگر هر یک از تاکتیک هایی را که در بالا ذکر کردم سعی کرده اید ، در مورد تجربیات خود در نظرات به ما بگویید – و در صورت تمایل ایده های بیشتری را به این لیست اضافه کنید.